קבוצת BIG שמה לעצמה למטרה לסייע לעשרות עמותות בתהליך של איתור וגיוס מתנדבים, כל זאת במטרה לחזק את ערכי הנתינה והסולידריות בחברה הישראלית. במסגרת הפרויקט שהקימה מאות אלפי לקוחות קבוצת ביג מוזמנים לאורך השנה לאתר התנדבות ייעודי בו ניתן להירשם לפעילות התנדבות ולבחור הטבה לקניה שמוענקת להם על ידי המותגים המובילים בישראל שנרתמו לפרויקט.
לפרויקט רתמנו את המותגים המובילים בישראל, במטרה להניע אנשים לצאת ולהתנדב למען החברה בישראל.
בכל יום ראשון, הראשון בכל חודש מתבצעת התאמה של חוויית הקניות לאנשים עם רגישות חושית ושונות נוירולוגית. אחת לחודש כל החנויות במרכזי הקניות של ביג מבצעות התאמה והורדה של כמות הגירויים במרכז על ידי כיבוי מערכת הכריזה, המוזיקה והמסכים בחניות, החלשת עוצמת התאורה והצפצופים. באופן הזה נוצרת עבור אנשים וילדים בעלי קושי בוויסות חושי אפשרות ליהנות מחוויית קניות מותאמת. בנוסף הרחבנו את פעילות הפרויקט כך שיתן מענה מתאים גם לאנשים המתמודדים עם טראומה כחלק משיתוף פעולה עם עמותת נט"ל – המסייעת לנפגעי טראומה על רקע לאומי. ניתן לקרוא על הפעילות באתר העמותה.
פרויקט להנגשה ושיפור חוויית הקניות עבור חירשים באמצעות אפליקציה ייעודית המאפשרת ללקוחות לעלות לשיחה בזמן אמת מול מתורגמן בשפת הסימנים. באמצעות השירות נפתחת ללקוחות חירשים אפשרות לנהל תקשורת יעילה ולקבל חוויית שירות נגישה וטובה יותר עם המוכרים בחנויות. השירות ניתן חינם בכל מרכזי הקניות של ביג.
חברת האוטובוס | מס׳ קו | עיר מוצא |
---|---|---|
מטרופולין | 8 | רמה״ש |
מטרופולין | 248 | הוד השרון |
מטרופולין | 532 | רמת השרון |
מטרופולין | 575 | כפר סבא |
מטרופולין | 230 | כפר סבא |
אלקטרה אפיקים | 282 | ראש העין |
חברת האוטובוס | מס׳ קו | עיר מוצא |
---|---|---|
מטרופולין | 90,91 | הרצליה |
מטרופולין | 347,501 | רעננה |
מטרופולין | 148 | כפר סבא |
מטרופולין | 600,601,604,606, 608,614,616,623,650 | נתניה |
אלקטרה אפיקים | כפר סבא | 260 |
קווים | 632 | חריש |
קווים | 633 | זמר |
קווים | 635 | בת חפר |
אגד | 852 | פרדס חנה – כרכור |
אגד | 825 | עפולה |
אגד | 704 | חדרה |
אגד | 784 | חיפה |
אגד | 826 | נוף הגליל |
אגד | 845 | קרית שמונה |
אגד | 843 | קצרין -צומת יהודה |
אגד | 846 | צפת |
אגד | 848 | כרמיאל |
אגד | 910 | חיפה |